אל הקוראים, המה האיך המי וכל השאר  

הרבה פעמים שואלים אותי מה את עושה?

שאלה טריויאלית לכאורה , ומתבקשת. בד"כ בתגובה לשאלה זו אני בודקת מה ברצונו של האדם לדעת: האם זה את ההגדרה שלי את עצמי או מה למדתי. התשובה הכי פשוטה וברורה היא שאני עושה את מה שאני הכי אוהבת בעולם ואת מה שאני יודעת לעשות הכי טוב. לעזור לאנשים ליצור שינוי משמעותי בחייהם. אני מרפאה ומורה ועושה את שליחותי.

עכשיו מגיעה שאלת האיך?

למען האמת התשובה כוללת הרבה מרכיבים:  אני מביאה את האישיות שלי ואת ניסיון החיים שלי + אהבה לזולת ורצון לעזור לאנשים (שרוצים לעזור לעצמם ) + כל הידע והשיטות שרכשתי +  הקשבה לצרכים של האדם  שנמצא  בתהליך איתי וניסיון טיפולי רחב היקף עם הוכחות בשטח הלכה למעשה . חשוב לי להבהיר  כי לכל אדם יש את הדרך המתאימה עבורו , את הכלים שנכונים בשבילו , את השפה שמדברת אליו  ואני בונה מקיימת תהליך שמותאם אישית לעולמו של המטופל.

קהל הלקוחות שלי :

שואלים אותי מי מגיע אלי? מיהם מטופלי :

אני עובדת עם אנשים מעל גיל 18, בוגרים.

אנשים שרוצים לשפר את איכות חייהם, לפתור בעיות, להתמודד עם אתגרים רגשיים שונים. אנשים כמוני וכמוך שרוצים לפעול ולשנות וליצור חיים טובים יותר הן ברובד הרגשי והן ברובד הזוגי או כלכלי.

מטפלים קונבנציונלים (פסיכולוגים, עובדים סוציאלים  ומטפלים אלטרנטיביים (הילרים, מתקשרים, מורים ליוגה, מעסים), אנשים העוסקים במקצועות חופשים (עו"ד , יזמים, אנשי שיווק ), אמנים(מוזיקאים ציירים פסלים ), אנשים עצמאים בעלי עסקים קטנים, אנשים בריאים בנפשם המתמודדים עם מחלה פיזית , סטודנטים, נשים מוכות, אנשים עם הפרעות אכילה, אנשים שרוצים לבדוק את הזהות המינית שלהם , אנשים מכל המעמדות וכל השכבות.

אני מקבלת לתהליך אנשים שהגיעו להחלטה לעשות שינוי ולא יודעים איך לצאת מה"בוץ". אנשים שניסו בדרכם לפתור את הקשיים שלהם ולא הצליחו והחליטו לקבל עזרה. אנשים שניסו טיפולים קונבנציונלים ולא השיגו את מטרתם. אנשים שנמאס להם להתפשר ולחיות בעצב ריקנות או תסכול.

לשם היושרה חשוב לי לציין :

אני לא פסיכולוגית, אין לי תואר שני  בפסיכולוגיה, ואני שונה מאוד בתפיסתי  מהפסיכולוגים שאני מכירה. אני באה מהעולם הרוחני ובשילוב עם אישיותי התכליתית, הידע הנסיון  שרכשתי, ובכללו גם הידע והנסיון בעולם העסקים,  אני תומכת ומובילה אנשים לפריצות דרך משמעותיות בחייהם.

אחד הדברים שלמדתי בחיי זה  שהשלם שווה יותר מסכום חלקיו.
משפט זה תואם גם את מה שיש לי להציע  באופן אישי לתלמידי.  אתם מוזמנים לקרוא מה המטופלים שלי כותבים על התהליכים שעברו אצלי  בכפתור המלצות.

בעמודה זו אדגום כמה מהכלים והשיטות בהם משתמשת  ואסביר קצת על כל שיטה.

תהנו,